وبلاگ

نگاهی به استایل و جواهرات جشنواره کن 2023

سلبریتی‌ها در جشنواره کن 2023 از چه جواهراتی استفاده کردند؟ برندهای طلا جواهرات معروف فرش قرمز چه بود؟ اگر به استایل و جواهرات سلبریتی‌های جشنواره کن علاقمند هستید و دلتان می‌خواهند مانند آن‌ها لباس بپوشید یا جواهراتی که استفاده می‌کنید مثل آن‌ها باشد. بهتر است این جواهرات را از معتبرین گالری جواهر مانند گالری طلا دلی گلد که بهترین اکسسوری برندهای معروف دنیا را به فروش می‌رساند، تهیه کنید. در جشنواره کن سال 2023 سلبریتی‌ها از برندهای جواهرات لویی ویتون و دیور استفاده کردند که استایل آن‌ها را تکمیل کرده بود و باعث زیبایی دو چندان افراد معروف حاضر در جشنواره کن شدند.

استایل کاترین دنو

کاترین دنو با استایل زیبای سورمه و ترکیب رنگ‌هایی مانند سورمه‌ای و نقره‌ای در جشنواره فرش قرمز کن حضور داشت. پیراهن زیبای کاترین دنو جز ترندهای اخیر جشنواره کن محسوب می‌شود. اکسسوری‌هایی که این سلبریتی در جشنواره استفاده کرد هارمونی بسیار زیادی با لباس‌هایش داشتند و به همین علت نیز زیباییش را چند برابر کرده بود.

 

استایل کاترین دنو

حضور کیت بلانشت با لباس لویی ویتون

کیت بلانشیت یکی از طرفداران پر و پا قرص لباس‌های بازیافتی است که طبق معمول با یک استایل بور نکردنی در جشنواره حاضر شد. پیراهن جنجالی که این سلبریتی بسیار محبوب در جشنواره پوشیده بود، از ترکیب تکه‌ها و برش‌های دور ریز سایر لباس‌ها بوده است. بلانشت لباس‌های سیاه و سفید بر تن داشت و اکسسوری‌های زیبا مانند گوشواره‌های لویی ویتون استایلش را تکیمل کرد. گوشواره کیت بلانشت را می‌توانید از گالری دلی گلد تهیه کنید.

 

استایل کیت بلانشت

استایل ویکتوریا بونیا با گوشواره های متفاوت

یکی از نادرترین اتفاقات جشنواره کن امسال استایل بونیا بود که اولین شب فرش قرمز جشنواره کن، یک لباس سوییت رنگ پوشید که روی سطح آن را پر پوشانده بود و همین دلیل شد که استایل این سلبریتی از ماندگارترین و عجیب‌ترین استایل‌های جشنواره باشد. همچنین در هفتمین شب از مراسم اورواشی روتلا با همین لباس، مدل مو و اکسسوری متفاوت روی فرش قرمز حضور پیدا کرد.

استایل میشل بو با جواهرات بروچن

میشل بو برنده بهترین بازیگر زن اسکار 2023 بود. او برای حضور در جشنواره کن پیراهنی از برند بالنسیاگا به رنگ سبز بر تن داشت و استایل خود را با دستکش و کفش مشکی و جواهراتی با تم مشکی از برند بروچن تکمیل کرد که برازندگی این سلبریتی را بیش‌تر کرده بود.

 

استایل میشل بو

برگزاری ایونت برند بولگاری در جشنواره کن

چهار نفر از معروف‌ترین سفیران برند بولگاری یعنی پریانکا چوپرا، آن هاتاوی، زندیا و لیسا در ایونت این برند در اولین شب جشنواره کن حاضر شدند. پیراهن زندیا به صورت کاستوم توسط ریچارد کواین طراحی شده بود. آن هاتاوی در جشنواره پیراهنی از برند ورساچه که با جواهراتی با سنگ قرمز تزیین شده را بر تن داشت.

حضور هنرمندان ایرانی در جشنواره کن

امسال هنرمندان زیادی در جشنوار کن حضور پیدا کردند که حضور آن‌ها بسیار جنجالی و پر ماجرا بود. می‌توانید به هنرمندان حاضر در جشنواره کن توجه کنید:

جواهرات شوپارد، انتخاب مهلقا جابری در جشنواره کن

سکوت مهلقا جابری برای حضورش در جشنواره کن امسال خبر ساز شد. مه لقا در اولین شب حضورش در جشنواره کن  با یک لباس از برند RAMI KADI و جواهرات شوپارد روی فرش قرمز حاضر شد. جواهرات منتخب مهلقا جابری در جشنواره کن را می‌توانید از دلی گلد تهیه کرده و مانند سلبریتی‌ها در مجالس خود بدرخشید.

استایل صدف طاهریان

صدف طاهریان مدل و بازیگر 34 ساله ایرانی در جشنواره کن امسال از طرف شرکت CAMPARI دعوت شده و لباسی از برند لبنانی Elio abou faysal بر تن داشت.

 

استایل صدف طاهریان

بازیگرانی با پوشش برند الکساندر مک کوئین 

سلما هایک در سال 2023 با یک استایل بسیار جالب از برند الکساندر مک کوئین روی فرش قرمز حضور یافت و نگاهان همه را به خود خیره کرد. یقه لباس، میکاپ و موهای سلما به نحوی بودند که چهره او را بسیار زیباتر نشان می‌دادند. ال فنینگ هم در یک پیراهن دنباله دار از الکساندر مک کوئین در جشنواره حضور پیدا کرد و جز اولین بانوان شیک پوش جشنواره محسوب شد.

متفاوت ترین استایل جشنواره کن، استایل جی جی حدید

جی جی حدید سوپر مدل 28 ساله فلسطینی است که در جشنواره کن با استایل بسیار زیبا و منحصر به فردی از برند زک پزن روی فرش قرمز کن حاضر شد. همچنین این استایل فراموش نشدنی را در مت گالا نیز انتخاب کرده بود. او در این جشنواره با پیراهن کرمی و کفش‌های همرنگ لباسش بسیار خوش درخشید و برای تکمیل استایلش از گوشواره و دستبند پر نگین برند مسیکا الهام گرفت. چهار سال پیش این برند همکاری خود را با جی جی حدید مطرح کرد.

 

استایل جی جی حدید

تیپ ساده و شیک جنیفر لارنس در کن

زیبایی جنیفر لارنس در جشنواره‌های کن همیشه زبانزد مخاطبان سینمای هالیوود بوده است. امسال هم این سلبریتی با لباس قرمزی از برند دیور در جشنواره حضور پیدا کرد لباس وی در ذهن مخاطبان جشنواره ماندگار شد. بالاتنه این لباس ساده و جذاب بوده که دامن پف‌دار و بلند این لباس زیبایی آن را دو چندان کرد. آرایش جنیفر لارنس همیشه بسیار ساده و جذاب بوده که باعث خیره شدن افراد حاضر در جشنواره به سمت او شد. لارنس هیچ‌گاه در هیچ جشنوارهای با میکاپ غلیظ حاضر نشده است. استایل زیبای لارنس با یک گردنبند زیبا و پر نگین تکمیل شده بود که طراحی نامتقارن این گردنبند جلوه خاصی به گردن جنیفر لارنس بخشید. از قوانین جشنواره کن پوشیدن صندل انگشتی به جای کفش پاشنه بلند است که جنیفر این قانون را رعایت کرد و صندل‌های زیبایش را با لباسش ست کرد. 

 

استایل جنیفر لارنس

ناتالی پورتمن با لباسی از دیور و جواهرات شوپارد

ناتالی پورتمن این بار با پیراهن آیکانیک از برند کریستین دیور روی فرش قرمز حاضر شد. این پیراهن در سال 1949 به نام junon  طراحی شده که نام دیگر آن ونوس است. دامن این پیراهن شبیه به یک گلبرگ بسیار زیبا روی هم آمده که با وجود منجوق و گلدوزی مانند رنگین کمان تماشایی تزیین شده است. این لباس به قدری در بدن ناتالی پورتمن زیباست که گویی فقط برای او پیراهن را طراحی کرده‌اند. گردنبند شوپارد به این استایل جذابیت بیش‌تری بخشیده بود. این اکسسوری دارای کریستال‌های آبی رنگ است که همخوانی زیادی با لباس ناتالی داشت. می‌توانید نمونه این گردنبند را از معتبرترین فروشگاه طلا دلی گلد خریداری کنید

 

استایل ناتالی پورتمن

حضور کارلی کلاس با لباس بارداری در جشنواره کن 

کارلی مدل سی ساله آمریکایی با لباس بارداری که در جشنواره کن پوشید، بارداریش را به همه اعلام کرد. این مدل بسیار معروف فرزند دوم خودش را باردار است و با لباسی که در این جشنواره پوشید، توانست نظر همگان را به خودش جلب کند. برش لباس او بسیار منحصر به فرد بود و زیر سینه‌اش با نواری بافت مانند از دامن پلیسه چند لایه و جذابش جدا می‌شود همین عامل باعث گشاد بودن پایین تنه لباس شده است. این پیراهن با وجود گشاد بودنش، اصلا جلوه بدی در تن کارلی کلاس نداشت و این عامل نشان می‌دهد که او انتخاب بسیار درستی برای لباس داشته است.

 

استایل کارلی کلاس

نقش پررنگ جواهرات در جشنواره کن 2023

امسال استایل‌های جشنواره کن بسیار جنجالی‌تر از سال‌های قبل بود و سلبریتی‌ها با استایل‌های متفاوتی در این جشنواره حضور داشتند. لباس‌های بسیار زیبا و مجلل به همراه جواهرات باشکوهی که انتخاب کرده بودند، باعث جذابیت دو چندان استایل آن‌ها شده بود. اگر شما هم استایل و جواهرات سلبریتی‌های جشنواره کن برایتان جذاب است، می‌توانید برندهای این جواهرات را مانند پوملاتو، بوچرون، لویی ویتون و شوپارد را از گالری طلا دلی گلد تهیه کنید و مانند افراد معروف جشنواره کن بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *